Subject: Teade - Lubja külas, Kallaku ja Serva katastriüksuste detailplaneeringu osaline kehtestamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 15:36:48 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavolikogu 25.06.2025 otsusest
nr 21

„Lubja külas, Kallaku ja Serva katastriüksuste detailplaneeringu osaline
kehtestamine ja osalisel planeeringualal detailplaneeringu koostamise
lõpetamine“ (teade - digiallkirjaga ja pdf formaadis ning vallavolikogu
otsus on lisatud manusena).

NB! Vallavolikogu otsusega ning kehtestatud detailplaneeringuga on
võimalik tutvuda ka Viimsi valla veebilehel:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/kehtest
atud-detailplaneeringud

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee